Raziskave v podporo odločanju v marketinških, prodajnih ali PR oddelkih podjetij:

  • raziskovanje stališč in vedenj potrošnikov
  • raziskave potrošniških praks glede odnosa do izdelkov
  • raziskave procesa nakupnega odločanja in načina uporabe izdelkov
  • raziskovanje odnosa do blagovnih znamk
  • izvedba raziskav za potrebe načrtovanja in vrednotenja
  • komunikacijskih aktivnosti
  • merjenje zadovoljstva strank in poslovnih partnerjev
  • merjenje zadovoljstva zaposlenih

Več kot 10 letne izkušnje z vodenjem projektov v agencijah za tržne raziskave so mi prinesle ogromno izkušenj in praktičnih znanj glede izvedbe različnih vrst raziskav in raziskovalnih pristopov. Strankam pomagam pri postavitvi celovite rešitve za različna poslovna okolja (strategija pristopa k raziskavam, letni plan raziskav, spremljanje ključnih indikatorjev). Prav tako vam lahko pomagam pri pridobitvi ponudb za zbiranje podatkov na terenu.

Izrazite svoje mnenje o uporabi statistike v nekaj minutni anketi…

 

ANKETA O UPORABI STATISTIKE